Marketing pe Display

Facebook Ads si AdWords Display

Traficul generat in urma afisarilor pe proprietati web terte e reprezentat de vizitatori aflati in stadiul de documentare al ciclului de achizitie. Atat in urma afisarilor pe Facebook Ads cat si in reteaua de parteneri AdWords Display, traficul generat produce efecte de notorietate a brandului, prospectii luand contact cu furnizorii de produse sau servicii in mod contextual. Criteriile de segmentare a audientei din platforma Facebook sunt in principal demografice si tematice, in timp ce AdWords Display ofera si posibilitatea alegerii audientei in functie de domeniile de activitate ale proprietatilor terte.

Promovarea bazata pe afisari se recomanda mai ales in cazul produselor sau serviciilor inovative ori brandurilor tinere care au ca obiectiv cresterea notorietatii. Prin marketingul pe display, solutiile sau brandurile sunt afisate contextual alaturi de continutul relevant al partenerilor Google sau in platforma de socializare Facebook. Proportia celor doua poate varia in functie de profilul clientului ideal si a modului in care acesta isi petrece timpul online, dar se recomanda in general utilizarea ambelor canale pentru o comunicare de brand cat mai consistenta.

Se recomanda ca majoritatea strategiilor de marketing online sa contina o componenta de promovare pe display de tip remarketing. Vizitatorilor sositi din orice canale de comunicare li se ataseaza un cookie de browser pe baza caruia campaniile AdWords Display sau Facebook Ads pot comunica continuu. Prin intermediul acestora, brandurile au oportunitatea reafisarii mesajelor de marketing catre fostii lor vizitatori.

Proiecte

Marketing pe Display