Web Design

Personalizat

webdesign personalizat

Canalele de promovare online au devenit atat de competitive incat o imagine comunicata complet si coerent e necesara pentru atingerea obiectivelor.

Portofoliile de produse si servicii sunt atat de variate incat o structura corecta si clara a continutului web devine esentiala. Particularitatile produselor sau a modului de prestare a serviciilor impun functionalitati web personalizate, necesare desfasurarii activitatilor webmasterilor si vizitatorilor deopotriva.

Indicate pentru structuri de servicii sau produse complexe, platformele web realizate cu design si programare personalizata sunt recomandate afacerilor cu standarde ridicate de comunicare si imagine, care doresc sa raspunda corect si complet nevoilor vizitatorilor lor in mediul online.

Webdesign personalizat – Avantaje: identitate coerenta de brand, functionalitate fara compromisuri pentru utilizatori, structuri de produse sau servicii complexe

Web designul si programarea personalizata au ca fundament obiectivele de comunicare ale afacerii, atat pe termen scurt cat si pe termen lung. Structura de servicii sau produse e intotdeauna optimizata SEO, produsele sunt gandite spre a fi promovate pe Google AdWords, iar designul si programarea construite sinergic ofera o experienta fluida pe intreaga platforma pentru o vizita cat mai eficienta si utila.

Platformele web dezvoltate personalizat sunt preferabile datorita structurii si a functionalitatilor construite special pentru vizitatorii interesati de produsele si serviciile vandute.

Fiecare domeniu de activitate implica particularitati in desfasurarea activitatii si prezentarea solutiilor, iar platformele trebuie sa includa functionalitati care sa acomodeze aceste procese.

Cu cat fluxurile de achizitie urmaresc mai indeaproape nevoile vizitatorilor si cu cat experienta acestora e una mai lina si mai lipsita de sincope, cu atat eficienta cu care se transforma vizitatorii in clienti platitori e mai mare. In etapa de constructie web se analizeaza atent toate scenariile de lucru, asezarea lor in procesul comercial general, iar solutiile online sunt create special sa faciliteze si sa automatizeze un segment cat mai mare din activitatea de generare de contacte sau vanzari.

Avantajul cel mai important al platformelor personalizate e constructia modulara si deschisa care tine cont de potentialele schimbari viitoare in activitatea online. Aceasta permite extinderea functionalitatilor pe tot parcursul desfasurarii demersurilor de marketing, iar flexibilitatea astfel obtinuta permite timpi de reactie mai scurti si alocarea de resurse mai limitate in acomodarea functionalitatilor noi impuse de adaptari ale strategiei de marketing, comportamentul vizitatorilor sau schimbarea scenariilor de lucru.

Procesul de evaluare a scenariilor de utilizare, atat din partea webmasterului cat si din perspectiva utilizatorului trebuie sa se desfasoare competent si realist.

Recomandarea generala e ca toate platformele web personalizate sa fie prin constructie optimizate SEO pe termenii relevanti pentru afacere, chiar daca nu exista intentia imediata de a aloca resurse pentru repozitionare.

Costurile initiale de web design, programare si constructie nu se modifica, iar in cazul in care se va stabili ca obiectiv ulterior repozitionarea prin SEO, platforma va fi deja optimizata pe cuvintele cheie esentiale, evitandu-se costuri redundante de programare. De asemenea, constructia functionalitatilor in platforma se face in functie de necesitatile utilizatorilor, iar complexitatea proceselor desfasurate online e direct proportionala cu resursele care trebuie alocate pentru dezvoltarea platformei. Astfel se recomanda automatizarea si simplificarea cator mai multor etape din procesul de achizitie a clientilor, insa numai daca nu se pune o presiune nejustificata pe resursele disponibile pentru promovare.

Proprietatea web personalizata trebuie privita ca o parte integranta a strategiei de marketing, ea reprezentand un prim pas in realizarea tuturor demersurilor de a atrage clienti. Resursele alocate in dezvoltarea platformei trebuie sa fie in echilibru cu cele alocate pentru achizitia ulterioara de vizitatori, iar resursele ramase disponibile pentru marketing trebuie sa fie sustenabile cel putin pe termen mediu pentru a se asigura succesul intregului demers.

Chiar si o platforma web personalizata, dezvoltata la cele mai inalte standarde de calitate si design e inutila in lipsa alocarii unor resurse corespunzatoare pentru generarea de trafic.

Platforma web trebuie privita ca parte integranta din stratagia de marketing si comunicare. Astfel, trebuie gasit echilibrul ideal intre resursele alocate pentru dezvoltarea platformei si cele alocate demersurilor ulterioare de comunicare. O proprietate web dezvoltata impecabil atat calitativ cat si functional devine inutila in lipsa unor resurse adecvate de comunicare.

Proiecte

Web design